ΤΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ EAGLES PALACE
COVID-19
Τα Υγειονομικά Μέτρα Ασφάλειας του Eagles Palace

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ COVID-19

Το Eagles Palace λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες του Υπουργείου Τουρισμού για την εφαρμογή νέων υγειονομικών πρωτοκόλλων σε τουριστικά καταλύματα της χώρας ενόψει της επαναλειτουργίας τους στα πλαίσια της νέας πραγματικότητας που έχει δημιουργηθεί από τη νόσο COVID-19, προχωρά στην κατάρτιση Πρωτοκόλλου.

Το Πρωτόκολλο περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός Σχεδίου Δράσης και την ανάπτυξη ενός Σχεδίου για τη Διαχείριση Ύποπτου Κρούσματος εντός των καταλυμάτων του Ομίλου.

Στόχος του Σχεδίου Δράσης είναι η πρόληψη εμφάνισης και η αποτελεσματική διαχείριση των ύποπτων κρουσμάτων για τον περιορισμό της επέκτασης στο προσωπικό και τους φιλοξενούμενους, σύμφωνα πάντα με τις εκάστοτε ισχύουσες οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας. Το Σχέδιο Δράσης συμμορφώνεται με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ και θα αναθεωρείται ανάλογα με τις εξελίξεις.

Στόχος του ξενοδοχείου με το Σχέδιο Δράσης και με το Σχέδιο Διαχείρισης Ύποπτου Κρούσματος είναι αφενός να προστατεύσει το προσωπικό και τους φιλοξενούμενους του και αφετέρου να καθοδηγεί το προσωπικό του ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τη νόσο COVID-19.

Αυτά περιλαμβάνουν:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
× ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ COVID-19

Μέτρα Ατομικής Υγιεινής και Μέσα Ατομικής Προστασίας

Η Διοίκηση λαμβάνει μέτρα για την εφαρμογή ορθών πρακτικών ατομικής υγιεινής (τόσο από τους εργαζόμενους, όσο και από τρίτους) στο χώρο εργασίας και επιβλέπει τη συνεχή εφαρμογή τους. Συγκεκριμένα:

  • Ενημερώνει και παροτρύνει το προσωπικό και τους τρίτους για συμμόρφωση με τις ορθές πρακτικές ατομικής και αναπνευστικής υγιεινής (πλύσιμο – καθαρισμός χεριών, κάλυψη μύτης και στόματος κατά τη διάρκεια βήχα ή φταρνίσματος με χαρτομάντηλο κ.λπ.).
  • Παρέχει κατάλληλες εγκαταστάσεις όπως νιπτήρες για πλύσιμο χεριών και απαιτούμενων υλικών – μέσων, όπως αντισηπτικά διαλύματα (σε μορφή υγρού, αφρού, γέλης, εμποτισμένα μαντηλάκια) και υλικά για στέγνωμα χεριών (χειροπετσέτες μιας χρήσης) στους εργαζομένους και τοποθετεί κατάλληλους μηχανισμούς για αντισηψία των χεριών στις εισόδους / εξόδους και στους κοινόχρηστους χώρους του καταλύματος, δίνει έμφαση στις περιπτώσεις που οι εργαζόμενοι έρχονται σε επαφή με το ευρύ κοινό.
  • Εφοδιάζει το προσωπικό με τα κατάλληλα Μέσων Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ) (μάσκες, ασπίδα προσώπου, γάντια, φιλέ προστασίας κ.λπ.), σύμφωνα με τις κατά περίπτωση ειδικές οδηγίες / κατευθύνσεις του ΕΟΔΥ, της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας και αποφάσεις αρμοδίων φορέων.
  • Επιβλέπει την επάρκεια των αποθεμάτων σε ΜΑΠ.
  • Εκπαιδεύει το προσωπικό για την ασφαλή χρήση των ΜΑΠ βάση των οδηγιών του ΕΟΔΥ και επιβλέπει την ορθή χρήσης τους.
  • Επιβλέπει την προσέλευση τρίτων (π.χ. πελατών, συνεργατών, διανομέων, κ.λπ.) στο χώρο του καταλύματος και τους ενημερώνει ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός, να εξασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων και να γίνεται χρήση των ΜΑΠ.
  • Διαμορφώνει πρόγραμμα σταδιακής, κυλιόμενης προσέλευσης και αντίστοιχα αποχώρησης των εργαζομένων ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός και να εξασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων.
  • Δίνει συνεχή ενημέρωση στο προσωπικό, με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως π.χ. προφορική ενημέρωση, ανάρτηση ανακοινώσεων ή πινακίδων ενημέρωσης/υπενθύμισης για την ατομική υγιεινή και τα προληπτικά μέτρα σε όλους τους χώρους, διαδικτυακά κ.λπ.
  • Εκπαιδεύει σχετικά με τις απαιτούμενες ενέργειες των ίδιων των εργαζομένων σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτων συμπτωμάτων, όπως είναι η άμεση ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου και της Διοίκησης για την πρόληψη της διασποράς του Covid-19 και η προβλεπόμενη απομόνωση.
  • Ενημερώνει και εκπαιδεύει το προσωπικό αναφορικά με τις ειδικές οδηγίες για καθαρισμό στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος. Συγκεκριμένα: α) το άτομο παραμένει στο δωμάτιό του με την πόρτα κλειστή, β) χορηγείται σε αυτό άμεσα απλή χειρουργική μάσκα προστασίας και χαρτομάντηλα, γ) αν υπάρχει συνοδός που επιθυμεί να μείνει κοντά του χορηγείται απλή χειρουργική μάσκα και γίνεται σύσταση για να πλένει τα χέρια του σχολαστικά μετά από κάθε επαφή με το ύποπτο κρούσμα και να μην αγγίζει το πρόσωπό του, δ) απαγορεύεται η είσοδος σε μέλη του προσωπικού στο δωμάτιο και ασχολείται αποκλειστικά ένα μέλος του προσωπικού με αιτήματα του πελάτη, ε) ο χρησιμοποιημένος εξοπλισμός ατομικής προστασίας απορρίπτεται σε κλειστό κάδο, στ) μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού ακολουθεί σχολαστικό πλύσιμο των χεριών.
  • Προτρέπει εργαζόμενους και πελάτες για χρήση κλιμάκων και αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων, από στο μέτρο του δυνατού.
  • Παρέχει ατομικά συσκευασμένα snack στο προσωπικό σε ανοιχτή περιοχή και μεριμνά για την αποφυγή συγχρωτισμού του προσωπικού διαμορφώνοντας πρόγραμμα κυλιόμενης προσέλευσης
  • Κατά την προσέλευση γίνεται καθημερινά θερμομέτρηση και οι υπεύθυνοι τμημάτων τηρούν log book για την αποτύπωση της κίνησης και των εργασιών του προσωπικού.

 

Αρχείο Καταλύματος και Βιβλίο Συμβάντων

  • Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο ξενοδοχείο (όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας όπως διεύθυνση, τηλέφωνο, e mail), ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.
  • Υπάρχει η προβλεπόμενη προσοχή και ασφάλεια στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και ενημερώνονται όλοι οι επισκέπτες και το προσωπικό ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.
  • Επίσης, υπάρχει καταγραφή και ενημέρωση του βιβλίου υπηρεσίας και συμβάντων.

 

Εργαζόμενοι

Κάθε μέλος του προσωπικού του ξενοδοχείου συμμορφώνεται αυστηρά με τα βασικά προστατευτικά μέτρα κατά του Covid-19. Συγκεκριμένα οι εργαζόμενοι πρέπει να εφαρμόζουν ορθές πρακτικές ατομικής και αναπνευστικής υγιεινής:

  • Συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 40 δευτερόλεπτα, οπωσδήποτε πριν και μετά την επαφή με χρήματα ή αντικείμενα πελατών, πριν το φαγητό, πριν και μετά το διάλειμμα εργασίας, μετά από επίσκεψη στην τουαλέτα και προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων. Εναλλακτικά, χρήση αντισηπτικών με βάση την αλκοόλη με περιεκτικότητα τουλάχιστον 60% αιθυλικής αλκοόλης ή 70% ισοπροπυλικής αλκοόλης.
  • Κάλυψη της μύτης και του στόματος κατά τη διάρκεια βήχα ή φταρνίσματος με χαρτομάντιλο / εναλλακτικά εάν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, κάλυψη στόματος με το μέσα μέρος του αγκώνα.
  • Απόρριψη χαρτομάντιλων ή άλλων υλικών ατομικής υγιεινής ή μέσων που χρησιμοποιήθηκαν για την απολύμανση των επιφανειών εργασίας σε κλειστό κάδο απορριμμάτων.
  • Αποφυγή χειραψιών και γενικά στενής σωματικής επαφής, τήρησης απόστασης τουλάχιστον δύο μέτρων από τους συναδέλφους, τους πελάτες ή τρίτους σε όλους τους χώρους εργασίας, τους χώρους του ξενοδοχείου και τους χώρους ανάπαυσης.
  • Αποφυγή αγγίγματος του μπροστινού μέρους της μάσκας ή της ασπίδας προσώπου.
  • Αποφυγή αγγίγματος με τα χέρια του προσώπου.
  • Ενημέρωση υγειονομικού υπεύθυνου σε περίπτωση αδιαθεσίας ή συμπτωματολογίας συμβατής με λοίμωξη Covid-19 ή επαφής με πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα και απομάκρυνση από το χώρο εργασίας.
  • Παραμονή στο σπίτι σε περίπτωση αδιαθεσίας και ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου.
  • Επαναφορά στο χώρο εργασίας μόνο εάν η εργαστηριακή εξέταση είναι αρνητική και μετά από 14 ημέρες μετά από στενή επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19.
  • Το ξενοδοχείο προχωρά σε θερμομέτρηση του προσωπικού κάθε πρωί κατά την ώρα άφιξης στο χώρο εργασίας.

 

Υπηρεσία Υποδοχής

Το προσωπικό λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής, κρατά αποστάσεις τουλάχιστον ενός μέτρου από τους πελάτες και ακολουθεί τους κανόνες υγιεινής.

  • Όταν ζητείται, υπάρχει δυνατότητα:
    • ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος και τα μέτρα που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών
    • παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, νοσοκομεία αναφοράς για COVID-19 και φαρμακεία στην περιοχή και
    • παροχής Μέσων Ατομικής Προστασίας εφόσον και αν ζητηθούν από τον πελάτη.
  • Ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης περιστατικού, όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο laser. Το ειδικό kit είναι εξοπλισμένο και τοποθετημένο σε σημείο πίσω από την υποδοχή του Eagles Palace και όλοι οι υπεύθυνοι τήρησης του προγράμματος και το προσωπικό είναι ενημερωμένοι σχετικά με τη χρήση του.
  • Το προσωπικό μπορεί να αναγνωρίζει συμπτώματα πελατών και το αναφέρει άμεσα στον υγειονομικό υπεύθυνο.
  • Χρήση plexiglass στην υποδοχή.
  • Υπάρχει αντισηπτικό για χρήση από τον πελάτη στην υποδοχή.
  • Εφαρμόζεται τακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής.
  • Γίνεται κατάλληλη διαμόρφωση της υποδοχής (reception desk) για τη διατήρηση των αποστάσεων.
  • Τοποθετείται επιδαπέδια σήμανση σε απόσταση δύο μέτρων όπου στέκεται ο πελάτης, και κατάλληλη σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής. Τροποποιείται η διάταξη των επίπλων και γίνεται ορθή διαχείριση των ατόμων που αναμένουν να εξυπηρετηθούν με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής και τη διατήρηση αποστάσεων ασφαλείας.
  • Αποφεύγεται ο συνωστισμός κατά το check-in/check-out, επιβλέπεται η τήρηση των σωματικών αποστάσεων.
  • Δίνεται η δυνατότητα για check-in μια μέρα πριν την άφιξη μέσω e mail και για check-out με τον ίδιο τρόπο για αποφυγή συνωστισμού και τήρηση σωματικών αποστάσεων. Εναπόθεση κάρτας πιστωτικής σε ειδικό κιτίο για χρήση από τον υπάλληλο υποδοχής. Παροχή αντισηπτικού για απολύμανση μετά από τη χρήση.
  • Παροτρύνουμε για ηλεκτρονική πληρωμή των δαπανών διαμονής, ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών, τιμολογίων και αποδείξεων (αποδοχή μετρητών σε εξαιρετικές περιπτώσεις).
  • Γίνεται απολύμανση των key cards – τοποθέτησή τους σε ειδικό δοχείο προς απολύμανση μετά από τη χρήση.
  • Διεύρυνση διάρκειας check-in και check-out μεταξύ των διαμονών. Check-out μέχρι τις 11:00 π.μ. και check-in από τις 15:00 μ.μ. Με τη χρονική διάρκεια που μεσολαβεί μεταξύ κάθε check-in και check-out διασφαλίζεται ότι μεταξύ διαφορετικών πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται, απολυμαίνεται επιμελώς και ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.
  • Απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια σε μη διαμένοντες στο κατάλυμα.
  • Επίσης, κρατήσεις στα εστιατόρια μας από εξωτερικούς πελάτες θα γίνονται εφόσον και αν έχει προηγηθεί όλη η διαδικασία όπως στην περίπτωση της κράτησης δωματίου. Πελάτες walk in οι οποίοι δεν έχουν πράξει τα παραπάνω δεν θα εισέρχονται στον χώρο του ξενοδοχείου.
  • Ενημέρωση πελατών για self-service parking. Υποδεικνύουμε στον πελάτη το σημείο που μπορεί να σταθμεύσει και ενημερώνουμε σχετικά με την αλλαγή της υπηρεσίας Valet.

 

Υπηρεσίες Ορόφου & Δωματίων

  • Το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί απλή χειρουργική μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης.
  • Μετά την αφαίρεση των ΜΑΠ είναι απαραίτητο το καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι και η απόρριψή τους κλειστό κάδο.
  • Γίνεται καθαρισμός και απολύμανση όλων των σκληρών επιφανειών, των πατωμάτων, των καρεκλών, των πόμολων κ.λπ. με πανάκια/υφάσματα μιας χρήσης ή χαρτί καθαρισμού και σφουγγαρίστρες με αποσπώμενες κεφαλές.
  • Ο απορριπτόμενος εξοπλισμός αντιμετωπίζεται ως πιθανό μολυσματικό υλικό και απορρίπτεται σε ειδικές σακούλες.
  • Γίνεται χρήση 0.1% υποχλωριώδους νατρίου μετά από τον καθαρισμό με ουδέτερο απορρυπαντικό. Για επιφάνειες που είναι πιθανόν να καταστραφούν από τη χρήση υποχλωριώδους νατρίου, είναι απαραίτητη η χρήση αιθανόλης με συγκέντρωση 70% κατόπιν του καθαρισμού με ουδέτερο απορρυπαντικό. Η εταιρεία μας ως extra μέτρο προστασίας χρησιμοποιεί βιοκτόνα πιστοποιημένα υγρά για την ασφαλέστερη εργασία του προσωπικού και τη διαμονή των πελατών. Συνεργαζόμενη εταιρεία είναι η Diversey η οποία έχει πολυετή εμπειρία στον χώρο και είναι η μεγαλύτερη εταιρεία σε αυτόν τον τομέα.
  • Κατά τη χρήση των απολυμαντικών, ο χώρος είναι καλά αεριζόμενος.
  • Αποφεύγεται το πιτσίλισμα και ο ψεκασμός κατά τη διάρκεια του καθαρισμού και της απολύμανσης.
  • Για την καθαριότητα και απολύμανση στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος:
    • όλες οι επιφάνειες που έχουν πιθανώς μολυνθεί και όλα τα αντικείμενα που είναι εμφανώς λερωμένα/μολυσμένα με σωματικά υγρά, πλένονται και απολυμαίνονται σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες,
    • το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί απλή χειρουργική μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης,
    • για όσο διάστημα εργάζεται, δεν αγγίζει με τα χέρια το πρόσωπο, δεν καπνίζει, δεν τρώει,
    • μετά την αφαίρεση του προστατευτικού εξοπλισμού φροντίζει για τη σωστή απόρριψή του και το σχολαστικό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι.
  • Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους ενισχύονται οι υπηρεσίες υγιεινής και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου».
  • Εφαρμόζεται σχολαστικό καθάρισμα και πολύ καλός αερισμός δωματίου κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών.
  • Γίνεται έλεγχος της καλής λειτουργίας πλυντηρίων πιάτων και ρούχων ως προς τη χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία και τη δοσολογία απορρυπαντικών.
  • Ελέγχεται η επάρκεια εξοπλισμού ΜΑΠ προσωπικού (γάντια, μάσκες, ρόμπα, κλειστά παπούτσια κ.λπ.).
  • Υπάρχει διακριτική παρακολούθηση από τη Διοίκηση πελατών με συμπτώματα για διαχείριση.
  • Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής (αποφυγή επαφής προσωπικού καθαριότητας με πιθανό κρούσμα και περαιτέρω μετάδοση).
  • Καταργείται η καθημερινή αλλαγή ιματισμού, πετσετών και της βραδινής ετοιμασίας του δωματίου (turn down service). Ο πελάτης εξυπηρετείται μόνο κατόπιν αιτήματος κατά την άφιξή του. Ο πελάτης ενημερώνεται στο ηλεκτρονικό check in ή κατά την άφιξη του για τη σχετική ενέργεια. Εφόσον επιλέξει ότι καθημερινά το προσωπικό καθαριότητας και ορόφων θα μπορούσε να εισέλθει στο δωμάτιο του, πληροφορείται ότι θα πρέπει πιο πριν να έχει αποχωρήσει από το δωμάτιο έτσι ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός στο χώρο. Το turn down service πραγματοποιείται μόνο υπό ειδικές συνθήκες και μετά από αίτημα του πελάτη στη reception.
  • Για τις αναχωρήσεις, εφαρμόζονται 2 πρωτόκολλα:
    1. Κανονικός καθαρισμός και αναμονή 24 ωρών πριν το δωμάτιο διατεθεί σε πελάτη ή
    2. Σχολαστικός καθαρισμός – απολύμανση στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου.
  • Απομακρύνονται τα διακοσμητικά αντικείμενα.
  • Απομακρύνονται κοινόχρηστα αντικειμένων πολλαπλής χρήσης. Από τα δωμάτια απομακρύνονται όλα τα μπλοκ σημειώσεων –φυλλάδια κ.λπ. και σε ειδικό σακουλάκι που δίνεται από την υποδοχή υπάρχει μέσα το door knob – τα εσωτερικά τηλέφωνα – τα κανάλια τηλεόρασης – οι οδηγίες του safe και η πολιτική σεβασμού του Περιβάλλοντος καθώς και οι βασικές οδηγίες σε περίπτωση πυρκαγιάς – σεισμού κ.λπ.
  • Τοποθετείται ειδικό κάλυμμα (zipper) μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης και του κλιματιστικού μετά την απολύμανσή τους.
  • Οι υφασμάτινες επιφάνειες καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία> 70°).
  • Άνοιγμα θυρών και παραθύρων για φυσικό αερισμό του χώρου καθημερινά.
  • Τοποθετείται σήμανση με στόχο την πληροφόρηση του πελάτη για το πότε και πώς καθαρίστηκε το δωμάτιο.
  • Τοποθετούνται αντισηπτικά υγρών σε κάθε δωμάτιο για χρήση εντός του δωματίου. Υπάρχει dispenser με αντισηπτικό υγρό για την καθημερινή χρήση εντός δωματίου.
  • Θωράκιση με απολυμάνσεις  όλο το 24 ωρο των δωματίων σε συνεργασία με την εταιρεία ECO PLUS και το εξειδικευμένο προσωπικό της.

 

Παρασκευαστήρια/Κουζίνα

  • Τήρηση κανόνων HACCP από το προσωπικό της κουζίνας (αποτύπωση θερμοκρασιών ψυγείων, λίστες παρασκευασμένων φαγητών, θερμοκρασίες ζεστών παρασκευασμάτων).
  • Παραλαβή εμπορευμάτων από συγκεκριμένο μέλος του προσωπικού και πάντα φορώντας τα ενδεδειγμένα ΜΑΠ.
  • Τήρηση διαδικασίας FIFO (first in – first out).
  • Τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών.
  • Απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο της κουζίνας για τους μη έχοντες εργασία. Σε περίπτωση που αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί, παρέχονται στον επισκέπτη κατάλληλα μέσα ατομικής προστασίας στην είσοδο της κουζίνας.

 

Εστιατόρια

  • Το προσωπικό λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής χεριών, κρατά αποστάσεις τουλάχιστον ενός μέτρου από τους πελάτες, συναδέλφους ή τρίτους  και χρησιμοποιεί σωστά τον προστατευτικό εξοπλισμό.
  • Απομακρύνονται όλα τα διακοσμητικά αντικείμενα.
  • Απομακρύνονται κοινόχρηστα αντικειμένων πολλαπλής χρήσης.
  • Οι παραγγελίες γίνονται ανέπαφα μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ξενοδοχείου.
  • Το πρωινό και βραδινό σερβίρεται στα ενδεδειγμένα εστιατόρια και σημεία από τις  08:00 έως τις 11:00 για πρωινό και για βραδινό από τις 19:00 έως τις 22:00.
  • Η υπηρεσία σερβιρίσματος στο δωμάτιο λειτουργεί όλο 24ωρο και η παράδοση των πιάτων γίνεται ανέπαφα.
  • Στο εστιατόριο με  χρήση Buffet τοποθετούνται διαχωριστικά και επιπλέον αντιπτερνιστικά προκειμένου να έχουμε μεγαλύτερη ασφάλεια παράθεσης του φαγητού. Τραπεζοκόμοι-Μάγειρες εξυπηρετούν τους πελάτες. Η επίσκεψη στον μπουφέ γίνεται χωρίς πιάτο και ο υπάλληλος μετά από υπόδειξη του πελάτη πραγματοποιεί το service.
  • Κρατήσεις ανά 45 λεπτά ισχύουν για όλα τα σημεία και εστιατόρια του Resort έτσι ώστε να αποφεύγουμε τον συνωστισμό.
  • Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών στο εστιατόριο ορίζεται ως ο αριθμός που προκύπτει από την αναλογία ενός πελάτη ανά 2 τ.μ. συνολικής ωφέλιμης επιτρεπόμενης επιφάνειας λειτουργίας του χώρου.
  • Ορίζονται τα έξι (6) άτομα ως ο μέγιστος αριθμός καθήμενων ατόμων σε ένα τραπέζι.
  • Δεν υφίσταται όριο σε περίπτωση οικογένειας με ανήλικα τέκνα.
  • Εφαρμόζονται οι ελάχιστες απόστασεις μεταξύ των τραπεζιών σύμφωνα με την διάταξη των καθισμάτων.
  • H υπηρεσία του mini bar πραγματοποιείται κατόπιν αιτήματος του πελάτη και χρεώνεται κατά την άφιξή του. Το mini bar αναπληρώνεται κατόπιν αιτήματος.
  • To σερβίρισμα φαγητού στην παραλία πραγματοποιείται με όλα τα μέτρα προστασίας και μεταφοράς των ειδών. Για τις παραγγελίες στις ομπρέλες της παραλίας χρησιμοποιούνται Food box τα οποία περίεχουν αντισηπτικά μαντηλάκια μιας χρήσης.
  • Στα bars σερβίρονται μόνο συσκευασμένοι ξηροί καρποί.
  • Οι ημερομηνίες και ώρες έναρξης λειτουργίας έχουν ως εξής:
    • Melathron: Έναρξη 1 Ιουλίου 2020 08:00-11:00 & 19:30-22:30
    • Armyra: Έναρξη 1 Ιουλίου 2020 13:00-17:00 & 20:00-23:00
    • Kamares by Spondi: Έναρξη 1 Ιουλίου 2020 20:00-23:00
    • Vinum Grill: Έναρξη 1 Αυγούστου 2020 20:00-23:00
    • Για λόγους ασφαλείας, τα εστιατόρια Lofos και Eleonas by Fuga δεν θα λειτουργήσου.
    • Το All Day Menu δεν θα είναι διαθέσιμο.

 

Υπηρεσία και Χώροι Αναψυχής Παιδιών

  • Απαγόρευση λειτουργίας εσωτερικών χώρων.
  • Λειτουργία χώρων αναψυχής για παιδιά μόνο σε εξωτερικούς χώρους.
  • Παρέχεται πρόγραμμα δομημένο και εξυπηρετούμενο από εξειδικευμένο προσωπικό για τους πελάτες του ξενοδοχείου. Οι κρατήσεις που μπορούν να γίνουν δεκτές αφορούν παιδιά άνω των 4 ετών. Σε περίπτωση που οι γονείς επιθυμούν υπηρεσία για βρέφος η χρέωση θα είναι 20€/ώρα και μπορούμε να εξυπηρετούμε καθημερινά από τις 18:30 και μετά. Για ώρες ημερήσιας υπηρεσίας θα πρέπει να υπάρχει συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα και την υπεύθυνη.
  • Η υπηρεσία της απογευματινής προβολής ταινίας δεν παρέχεται για λόγους ασφαλείας και την αποφυγή συνωστισμού.

 

Πισίνες

  • Δεν επιτρέπεται η χρήση των εσωτερικών πισινών.
  • Επιτρέπεται η χρήση μόνο εξωτερικών πισινών και με παρουσία ναυαγοσώστη. Η πισίνα του Eagles Palace μπορεί να φιλοξενήσει ταυτόχρονα έως και 52 άτομα. Όλοι οι πελάτες καλούνται να εφαρμόζουν και να τηρούν τους κανονισμούς.
  • Οι τιμές του pH στο νερό των πισινών διατηρούνται στα όρια που προβλέπονται από την νομοθεσία . Πραγματοποιείται τακτική μέτρηση και τήρηση αρχείων καταγραφής pH ανά  οκτώ ώρες κατά τη διάρκεια λειτουργίας των πισινών.

 

Τήρηση Απόστασης σε Πισίνες και Παραλία Ξενοδοχείου

  • Η διάταξη των καθισμάτων είναι τέτοια ώστε η απόσταση μεταξύ των ακρότερων σημείων των καθισμάτων δυο ατόμων που βρίσκονται σε δύο διαφορετικές ομπρέλες ή δύο ατόμων που διαμένουν σε διαφορετικό δωμάτιο, να είναι τουλάχιστον 2 μέτρα προς κάθε κατεύθυνση.
  • Γίνεται χρήση υλικών ή κάλυψη αντικειμένων με υλικά που επιδέχονται αποτελεσματικής απολύμανσης στα καθίσματα, τα τραπέζια, τα κουτιά φύλαξης προσωπικών αντικειμένων, τα κουμπιά ειδοποίησης του προσωπικού και στους τιμοκαταλόγους.
  • Μετά από κάθε αλλαγή πελατών απολυμαίνονται τα καθίσματα, τα τραπεζάκια, τα κουτιά φύλαξης προσωπικών αντικειμένων, οι τιμοκατάλογοι και κάθε άλλο αντικείμενο το οποίο θα χρησιμοποιήσει ο επόμενος πελάτης.
  • Προσφορά πετσετών που καλύπτουν το σύνολο της επιφάνειας και απολύμανση κάθε ξαπλώστρας/καθίσματος μετά από κάθε χρήση. Απομάκρυνση υφασμάτινων επιφανειών από τις ξαπλώστρες.
  • Καθημερινά και μετά το πέρας λειτουργίας της παραλίας απολυμαίνονται όλες οι επιφάνειες σε ξαπλώστρες και λοιπό εξοπλισμό με την χρήση βιοκτόνου πιστοποιημένου για αυτή τη χρήση υγρού.

 

Εμπορικά καταστήματα εντός καταλύματος

Οι Boutiques του Resort λειτουργούν καθημερινά με πρωινό και απογευματινό ωράριο. Τηρούνται όλα τα μέτρα ατομικής προστασίας, συστήνεται να μην υπάρχει συνωστισμός κατά την λειτουργία τους και ορίζεται επιτρεπόμενος αριθμός πελατών ανά κατάστημα.

 

Χώροι Ευεξίας – Γυμναστηρίου και Δωμάτια Θεραπειών

  • Για την ασφαλέστερη διαμονή και υγεία των πελατών οι εσωτερικοί χώροι υδρομασάζ-σάουνας-χαμάμ δεν λειτουργούν.
  • Εξωτερικά προγράμματα που αφορούν άθληση είναι διαθέσιμα από εξειδικευμένο επαγγελματία γυμναστή.
  • Οι θεραπείες στις καμπίνες πραγματοποιούνται σε κυλιόμενη χρήση και οι χώροι απολυμαίνονται σχολαστικά μετά από κάθε χρήση. Υπάρχει δυνατότητα θεραπείας σε εξωτερικό ιδιωτικό χώρο.

 

Κοινόχρηστοι Χώροι

Στους κοινόχρηστους χώρους περιλαμβάνονται lobby, καθιστικά, υπαίθρια καθιστικά και εφαρμόζονται τα εξής μέτρα:

  • Καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
  • Τοποθέτηση αντισηπτικών διαλυμάτων (σταθερές ή μη συσκευές) για την ξηρή αντισηψία των χεριών.
  • Σήμανση για αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων. Τοποθέτηση απολυμαντικών στις εισόδους και σύσταση για χρήση κατά την είσοδο και έξοδο. Συχνή καθαριότητα ανελκυστήρων με έμφαση σε επιφάνειες που αγγίζονται συχνά.
  • Σήμανση για υπενθύμιση στους πελάτες να τηρούν σωματικές αποστάσεις.
  • Μετακίνηση επίπλων για αποφυγή συνωστισμού στους κοινόχρηστους χώρους (4 άτομα/10 τ.μ.).
  • Απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων και κοινόχρηστων αντικειμένων πολλαπλής χρήσης .
  • Καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών.
  • Περιορισμός των συνωστισμών στα αποχωρητήρια.
  • Σήμανση εντός των αποχωρητηρίων για τον περιορισμό της μετάδοσης μέσω αερολυμμάτων.
  • Θωράκιση με απολυμάνσεις  όλο το 24 ωρο των κοινόχρηστων χώρων σε συνεργασία με την εταιρεία ECO PLUS και το εξειδικευμένο προσωπικό της.

 

Κλιματισμός και Αερισμός Χώρων

  • Αύξηση της παροχής του νωπού αέρα σε όλες τις Κεντρικές Κλιματιστικές Μονάδες (ΚΚΜ).
  • Αποφυγή της ανακυκλοφορίας του αέρα.
  • Συνεχής λειτουργία των ΚΚΜ (24/7) ακόμα και αν δεν λειτουργεί το τμήμα το οποίο τροφοδοτούν, για αποφυγή πολλαπλασιασμού μικροοργανισμών.
  • Εξασφάλιση επαρκούς αερισμού όλων των χώρων με εξωτερικό αέρα.
  • Οι μονάδες οικιακού τύπου (split units) όπου είναι εφικτό τίθενται εκτός λειτουργίας ή όταν αυτό δεν είναι εφικτό τίθενται σε συνεχή λειτουργία 24/7 με παράλληλη λειτουργία του φυσικού αερισμού.
  • Η αντικατάσταση των φίλτρων για τις ΚΚΜ και τις μονάδες οικιακού τύπου (split units) θα γίνεται σύμφωνα με την προγραμματισμένη συντήρηση και οι εργασίες θα εκτελούνται με χρήση και λήψη όλων των προστατευτικών μέτρων (μέσων ατομικής προστασίας, αερισμός χώρου, ασφαλής αποκομιδή των φίλτρων που αντικαθίστανται) συμπεριλαμβανομένης και της αναπνευστικής προστασίας.

 

Υπηρεσία Transfer Πελατών 

  • Άσκηση της υπηρεσίας σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.
  • Οι μέγιστες χωρητικότητες ανά τύπο οχήματος είναι οι εξής:
    • BMW (X1, X5) ή παρόμοιος τύπος αυτοκινήτου: μόνο για ΙΔΙΩΤΙΚΗ μεταφορά έως 3 άτομα + οδηγό
    • Μεταφορά με λιμουζίνα – BMW: μόνο για ΙΔΙΩΤΙΚΗ μεταφορά έως 3 άτομα + οδηγό
    • Πολυτελές Mercedes Mini Coach (μικρό): έως 5 άτομα + οδηγό (Επιτρέπεται η κατ’ εξαίρεση υπέρβαση του ορίου επιβατών, εφόσον στο όχημα επιβαίνουν πέραν του οδηγού μόνο γονείς με τα ανήλικα τέκνα τους)
    • Πολυτελές Mercedes Mini Coach (μεγάλο): 65% πληρότητα
  • Υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας προστασίας, τόσο από τους επιβάτες όσο και από τον οδηγό (με αρ. Δ1α/ΦΠ.οικ.27815 Κοινή Υπουργική Απόφαση)
  • Δυνατότητα παροχής αντισηπτικού από τον οδηγό.
  • Οι οδηγοί καθώς και όλοι οι εξωτερικοί συνεργάτες εφαρμόζουν όλα τα ΜΑΠ με κύριο στόχο τη δική τους ασφαλή μετακίνηση και την ασφαλή μεταφορά των πελατών.
  • Ο οδηγός πάντα σε συνεννόηση και ενημέρωση προς τους πελάτες αναλύει όλες τις επιλογές αερισμού και ψύξης της καμπίνας. Απολυμάνσεις καθώς και έλεγχος του κυκλώματος αερισμού πραγματοποιείται καθημερινά στο σταθμό των οχημάτων.
  • Υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς με το στόλο του Resort προς τα κοντινά σημεία του ξενοδοχείου και τα γειτονικά χωριά με χρέωση και με αποκλειστική χρήση ανά δωμάτιο/οικογένεια.
  • Βάση των υποδείξεων και των κανονισμών περί ασφάλειας μεταφοράς λόγω Covid-19 δε θα γίνονται συνδυαστικές μεταφορές και συμπτύξεις πελατών προς μεταφορά.
  • Εσωτερικά ως λειτουργία στο Resort στα ηλεκτρικά οχήματα μεταφοράς πελατών club cars, εφαρμόζεται όλος ο προστατευτικός εξοπλισμός για τον οδηγό και απολύμανση μετά από κάθε χρήση στα σημεία επαφής και στα καθίσματα.
  • Για τα club cars ανοικτού τύπου δεν υφίστανται περιορισμοί στον αριθμό επιβαινόντων.

 

Υπηρεσίες Ενοικίασης Αυτοκινήτων 

  • Πολύ καλός καθαρισμός και απολύμανση μεταξύ των χρήσεων από διαφορετικούς πελάτες.
  • Περιορισμός μέγιστου επιτρεπτού αριθμού επιβατών σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, η οποία αναθεωρείται σύμφωνα με την επιδημιολογική κατάσταση. Ειδικότερα, για τα μέτρα προστασίας σε επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης οχήματα:
    • Οχήματα μέχρι 7 θέσεων, μεταφορά δύο επιβάτη πλέον του οδηγού.
    • Οχήματα 8 ή 9 θέσεων, μεταφορά 3 επιβατών, πλέον του οδηγού.
    • Επιτρέπεται η κατ’ εξαίρεση υπέρβαση του ορίου επιβατών, εφόσον στο όχημα επιβαίνουν αποκλειστικά γονείς με τα ανήλικα τέκνα τους.

 

Υπηρεσίες Ενοικίασης Αυτοκινήτων με Οδηγό

  • Περιορισμός μέγιστου επιτρεπτού αριθμού επιβατών σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, η οποία αναθεωρείται σύμφωνα με την επιδημιολογική κατάσταση.
  • Ειδικότερα, για τα μέτρα προστασίας σε επιβατηγά οχήματα, δημόσιας χρήσης και ιδιωτικής χρήσης:
    • Οχήματα μέχρι 5 θέσεων, μεταφορά ενός επιβάτη πλέον του οδηγού. Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η μεταφορά δεύτερου επιβάτη, εφόσον αυτός είναι συνοδός ατόμου που χρήζει βοήθειας.
    • Οχήματα 6 ή 7 θέσεων, μεταφορά 2 επιβατών, πλέον του οδηγού.
    • Οχήματα 8 ή 9 θέσεων, μεταφορά 3 επιβατών, πλέον του οδηγού.
  • Επιτρέπεται η κατ’ εξαίρεση υπέρβαση του ορίου επιβατών, εφόσον στο όχημα επιβαίνουν πέραν του οδηγού μόνο γονείς με τα ανήλικα τέκνα τους.
  • Υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας προστασίας, τόσο από τους επιβάτες όσο και από τον οδηγό.

 

Υπηρεσίες Ενοικίασης Σκαφών Αναψυχής

  • Η ενοικίαση σκαφών αναψυχης επιτρέπεται αποκλειστικά για μία οικογένεια ανά διαδρομή.

 

Περιβαλλοντικά Μέτρα

Τα περιβαλλοντικά μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του ιού περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Επαρκή αερισμό των εργασιακών χώρων και τακτική συντήρηση των συστημάτων εξαερισμού – κλιματισμού. Φυσικός αερισμός των χώρων και αποφυγή του συγχρωτισμού των ατόμων σε κλειστούς χώρους χωρίς επαρκή ανανέωση του αέρα.
  • Καθαρισμό με απορρυπαντικά ή απολυμαντικά, τακτικά και οπωσδήποτε κατά την αλλαγή βάρδιας των υποδομών και των επιφανειών των χώρων εργασίας, των κοινόχρηστων χώρων όπως χώροι διαλειμμάτων – ανάπαυσης, αποδυτήρια, τουαλέτες, λουτρά κ.λπ., του εξοπλισμού εργασίας καθώς και των εργαλείων, συσκευών και αντικειμένων που χρησιμοποιούνται.
  • Απολύμανση, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, χώρων όπου έχει εντοπιστεί πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα της λοίμωξης Covid-19.
  • Διάθεση και τοποθέτηση σκεπαστών κάδων απορριμμάτων, όπου απορρίπτονται αμέσως μετά τη χρήση τους τα ΜΑΠ μιας χρήσης, τα μαντιλάκια, οι χειροπετσέτες ή άλλα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για την απολύμανση των επιφανειών εργασίας, καθώς και είδη προσωπικής υγιεινής. Κάδοι βρίσκονται τοποθετημένοι σε σημεία και θα υπάρχει ειδική σήμανση και πληροφόρηση για τη χρήση τους.
  • Συχνό καθαρισμό των ενδυμάτων εργασίας και των συνήθων μέσων ατομικής προστασίας που χορηγούνται, καθώς και την ασφαλή αποθήκευσή τους.
  • Μέριμνα για αυστηρά προσωπική χρήση των συνήθων ΜΑΠ.

 

Σχέδιο Διαχείρισης Ύποπτου Κρούσματος COVID-19

Εάν ένας επισκέπτης πληροί τα κριτήρια του ορισμού κρούσματος COVID-19,  εφαρμόζονται τα παρακάτω:

  • Ο υγειονομικός υπεύθυνος του ξενοδοχείου επικοινωνεί άμεσα με τον ΕΟΔΥ  για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.
  • Συνιστάται στο ύποπτο κρούσμα να παραμείνει στο δωμάτιό του με την πόρτα του δωματίου κλειστή.
  • Σε ασθενή, που εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού (βήχα, φτέρνισμα, καταρροή), χορηγούνται άμεσα απλή χειρουργική μάσκα και χαρτομάντηλα.
  • Αν υπάρχει συνοδός του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει, χορηγείται στο συνοδό απλή χειρουργική μάσκα και του συστήνεται να πλένει τα χέρια του, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει.
  • Αποφεύγεται η είσοδος στο δωμάτιο του ασθενούς, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ένα μέλος του προσωπικού του ξενοδοχείου ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με τυχόν ύποπτο κρούσμα.
  • Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός απορρίπτεται σε σκεπαστό κάδο απορριμμάτων και δεν ξαναχρησιμοποιείται.
  • Μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού ακολουθεί πλύσιμο χεριών.
  • Η Διοίκηση λαμβάνει μέριμνα, ώστε να υπάρχει άμεσα προσβάσιμο στο προσωπικό του ξενοδοχείου επαρκές αναλώσιμο υλικό για την πρόληψη των λοιμώξεων: σαπούνι και νερό ή αλκοολούχο διάλυμα καθαρισμού χεριών, χαρτομάντιλα, απλές χειρουργικές μάσκες, γάντια μιας χρήσης, θερμόμετρα, σακούλες απορριμμάτων, υγρά καθαρισμού επιφανειών.
  • Ο Όμιλος συνεργάζεται με τον ιατρό Αλέξανδρο Σαπλαχίδη, e mail: alex.sapl@hotmail.com, τηλέφωνο επικοινωνίας: 6986666757 ο οποίος είναι εκπαιδευμένος στη λήψη ρινοφαρυγγικού δείγματος για μοριακό έλεγχο από ύποπτο κρούσμα και έχει τη δυνατότητα παρακολούθησης και συμβουλευτικής υποστήριξης μέσω τηλεϊατρικής του ύποπτου κρούσματος καθώς και των στενών επαφών του.

 

Εάν ένας εργαζόμενος  πληροί τα κριτήρια του ορισμού κρούσματος COVID-19,  εφαρμόζονται τα παρακάτω:

  • Ο υγειονομικός υπεύθυνος του ξενοδοχείου επικοινωνεί άμεσα με τον ΕΟΔΥ για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.
  • Συνιστάται στο ύποπτο κρούσμα να παραμείνει σε συγκεκριμένο χώρο με την πόρτα του δωματίου κλειστή.
  • Σε ασθενή, που εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού (βήχα, φτέρνισμα, καταρροή), χορηγούνται άμεσα απλή χειρουργική μάσκα και χαρτομάντηλα.
  • Γίνεται έρευνα για πιθανή έκθεση άλλων εργαζομένων ή πελατών και ζητείται να ακολουθήσουν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
  • Γίνεται απολύμανση όλων των επιφανειών με έμφαση στους χώρους εργασίας και στον εξοπλισμό που χρησιμοποίησε το πιθανού κρούσμα.

 

Καθαριότητα και Απολύμανση Δωματίου Ασθενούς

  • Καλός καθαρισμός των επιφανειών, που αγγίζει συχνά ο ασθενής, ιδίως αν οι επιφάνειες είναι λερωμένες με βιολογικά υγρά.
  • Το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί απλή χειρουργική μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης.
  • Μετά την αφαίρεση των γαντιών ακολουθεί καλό πλύσιμο χεριών.
  • Οι υφασμάτινες επιφάνειες καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία > 70°).

 

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ
ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ
ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ
1

Εγγύηση  Τιμής

Σας εγγυόμαστε την καλύτερη δυνατή τιμή online ή σας επιστρέφουμε τη διαφορά που προκύπτει από άλλους παρόχους.

Μάθετε περισσότερα

× ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Επικοινωνία

Ουρανούπολη Χαλκιδική
GR 630 75, Ελλάδα

T: +30 23774 40050

F: +30 23770 31383

E: info@eaglespalace.gr

ΤΜΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

T: +30 23774 40060 & +30 23770 31070

E: reservations@eaglespalace.gr